Yeni Eklenenler
Yükleniyor...
26 Mart 2014 Çarşamba

Info Post

Köpek Çizim Tekniği



1. Adım : İlk başta Eskiz hazırlıyoruz.(Eskiz nedir diyenler için sitemizde tanım vardır )

2. Adım : Resmimizde koyu ve açık olacak kısımlar belirlenerek ikinci adımı atıyoruz.

3. Adım : Resmim yaparken hayvan veya insan çizerken en önemli unsur şüphesiz kafa yapısı ve gözlerdir.Bunları tam anlamıyla doğru şekillendirmek resimi benzer yapmak için çok önemlidir.

4. Adım : Hayvan veya insan çiziminde tüylerin yönüde önemlidir nasıl şekil verirsek ona göre taramayı yapacağız.

5. Adım : Koyu tonlamalar ,Açık tonlamalar ve orta tonlamaları nasıl kullanacağınızı önceden tasarlayın.

6. Adım : Kusursuz bir resim çizmek için resmi tamamen siyah beyaz hayal edin veya resmi siyah beyaza dönüştürün.

7. Adım : Ve sonuç .


0 yorum:

Yorum Gönder